نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1426
-
الف
+

تاثیرات مثبت برگزاری مسابقه «نواهنگ» برای آوازخوان های مهاجر از زبان «علی عمر»

«علی عمر» در مصاحبه با خبرنگار آی فیلم 2 از تاثیرات مثبت برگزاری مسابقه «نواهنگ» برای هنرمندان مهاجر افغانستانی سخن گفت.

«علی عمر» در گفتگو با خبرنگار آی فیلم 2، در خصوص ثمرات حضور خود در فصل دوم مسابقه نواهنگ گفت: فعالیت در عرصه موسیقی دریای بیکرانی است که سختی های زیادی دارد، در هر مرحله از مسابقه که آوازخوانی می کردیم در کنار اساتید و گرداننده باتجربه این برنامه آقای «ایرج نوذری» تجربیات زیادی کسب کردم.

علی عمر که مقام دوم مسابقه آوازخوانی «نواهنگ 2» را در کارنامه هنری اش دارد درباره اهمیت برگزاری این مسابقه و تاثیر آن در حوزه موسیقی افغانستان اظهار کرد: به نظر من برگزاری این برنامه با حضور خوانندگان مهاجر که در آهنگ هایشان مشکلات جامعه شان را به خوانش می گیرند، بزرگترین حسن است. 

وی در پیامی خطاب به اشتراک کنندگان فصل سوم مسابقه «نواهنگ» بیان داشت: به نظر من خوانندگان باید دقت بالایی در گزینش آثاری که خوانش می کنند داشته باشند؛ یک آوازخوان ممکن است خیلی با استعداد باشد اما با انتخاب های نادرست ممکن است از حضور در جمع بهترین ها جا بماند. امیدوارم ستاره هایی که امسال اشتراک می کنند با انرژی بالایی حضور داشته باشند و خوش بدرخشند.

این آوازخوان جوان افغانستانی با اشاره به مشکلات اظهار کرد: توصیه می کنم هنرمندان مهاجر تلاش کنند تا در این رقابت حضور داشته باشند چون قطعاً بر تجربیاتشان افزوده می شود.

«علی عمر» خواننده اهل «هرات» است که سال گذشته در دوره دوم مسابقه نواهنگ توانست مقام دوم را به دست آورد.

شایان ذکر است که فراخوان فصل سوم مسابقه «نواهنگ» منتشر شده است و علاقه مندان برای آگاهی از شرایط  حضور و نحوه ارسال آثار خود در این رقابت می توانند به لینک زیر مراجعه کنند:

شرایط اشتراک در فصل سوم مسابقه «نواهنگ» شبکه آی فیلم۲ اعلام شد

م ا 

نظر شما
ارسال نظر